ABDİTOLULU ÖĞRENCİLER BİLİM MERKEZİNİ ZİYARET ETTİ
Konya Büyükşehir Belediyesi destekleriyle, ‘Bilimle Keşfediyorum Projesi’ kapsamında, ilçemiz Abditolu Mahallesi Ortaokulu öğrencileri Konya Bilim Merkezi’ni ziyaret ettiler.
Öğrenciler, bilime dair merak ettikleri her şeyi somut bir şekilde burada görmüş oldular. Öğrenciler, hem merak uyandıran hem de keyifli bir gezi ortamı oluşturarak, bu etkinliği organize eden Konya Büyükşehir Belediyesi desteklerinden dolayı teşekkür ettiler.
0 Yorum
Yorum Gönder
Trend Haberler
Reklam
Yazarlarımız
-
- Mustafa Ağaç
- 24 Nisan 2025, 11:35
-
- Ferit BAYAR
- 11 Haziran 2026, 11:30
-
- Recep Öğütçü
- 19 Temmuz 2023, 08:34
-
- Ahmet Yıldız
- 13 Şubat 2023, 12:55
-
- M.Metin Eren
- 19 Temmuz 2023, 08:41
-
- Muhammet BOLAT
- 04 Aralık 2025, 11:27
Editörün Seçimi
E-Bülten Aboneliği
E-Bülten Aboneliği Yaptığınız Zaman Son Gelişmelerden Anında Haberdar Olursunuz.!






Benzer Haberler
CUMHURİYET ANADOLU LİSESİ ‘YIL SONU RESİM SERGİSİ’ YAPILDI
ÇEDES’DE YIL SONU COŞKUSU YAŞANDI
Müftülük Öğrencilerin Yanındaydı
BİLGİ YARIŞMASINDA ŞAMPİYON BELLİ OLDU
BİLGİ YARIŞMASINDA İKİNCİ GÜN HEYECANI YAŞANDI
GÜLE OYNAYA CAMİYE GEL
Ürünlü Mahallesi’nde Yıl Sonu Sergisi Açıldı
Yaz Kur’an Kursu Hazırlıkları Başladı