Başkan Aydın Çalışanlarıyla Bir Araya Geldi
Çumra Belediye Başkanı Mehmet Aydın, Temizlik İşleri Müdürlüğünü ziyaret ederek, ilçemizin temizliği ve düzeni için fedakârca görev yapan mesai arkadaşlarıyla bir araya geldi.
Görevleri başında bulunan personelle çorba eşliğinde sohbet ederek çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulunan Başkan Aydın, “Çumra’mızın daha temiz, daha düzenli ve daha yaşanabilir bir ilçe olması için büyük bir özveriyle çalışan tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. İlçemizin her noktasında emek veren personelimizin gayreti, sunduğumuz hizmetlerin en önemli gücüdür.
Birlik ve dayanışma içerisinde, hemşehrilerimize en iyi hizmeti sunmak için çalışmaya devam edeceğiz. Emekleriyle Çumra’mıza değer katan tüm personelimize kolaylıklar diliyorum.” Diye konuştu.
0 Yorum
Yorum Gönder
Trend Haberler
Reklam
Yazarlarımız
-
- Mustafa Ağaç
- 24 Nisan 2025, 11:35
-
- Ferit BAYAR
- 11 Haziran 2026, 11:30
-
- Recep Öğütçü
- 19 Temmuz 2023, 08:34
-
- Ahmet Yıldız
- 13 Şubat 2023, 12:55
-
- M.Metin Eren
- 19 Temmuz 2023, 08:41
-
- Muhammet BOLAT
- 04 Aralık 2025, 11:27
Editörün Seçimi
E-Bülten Aboneliği
E-Bülten Aboneliği Yaptığınız Zaman Son Gelişmelerden Anında Haberdar Olursunuz.!






Benzer Haberler
2027 Hac Ön Kayıt ve Kayıt Yenileme Süresi Uzatıldı
BAŞKAN MEHMET AYDIN PAZAR ESNAFI VE VATANDAŞLARLA BİR ARAYA GELDİ
SOSYAL MEDYADA KİMLİK DOĞRULAMA DÖNEMİ BAŞLIYOR
Uzman Vaiz Tuğba ÖZTÜRK’e veda
KALDIRIM DENETİMLERİ SÜRÜYOR
BAŞKAN AYDIN, HER YERDE!
ÇUMRA BELEDİYESİ 2026 ASFALT SEZONUNU BAŞLATTI
Başkan Aydın Çalışanlarıyla Bir Araya Geldi