CUMHURİYET ANADOLU LİSESİ ‘YIL SONU RESİM SERGİSİ’ YAPILDI
Cumhuriyet Anadolu Lisesi öğretmen ve öğrencilerinin hazırlamış olduğu yıl sonu resim sergisi ilçe protokolünün katılımıyla gerçekleştirildi.
Birbirinden güzel görsellerin olduğu sergiye; İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Altunyaldız, Yazı İşleri Müdürü Birol Gelmez, İlçe Müftüsü Ömer Faruk Kıvrak, Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Hüseyin Bağcı ve okulun öğretmen ve öğrencileri katıldılar.
0 Yorum
Yorum Gönder
Trend Haberler
Reklam
Yazarlarımız
-
- Mustafa Ağaç
- 24 Nisan 2025, 11:35
-
- Ferit BAYAR
- 11 Haziran 2026, 11:30
-
- Recep Öğütçü
- 19 Temmuz 2023, 08:34
-
- Ahmet Yıldız
- 13 Şubat 2023, 12:55
-
- M.Metin Eren
- 19 Temmuz 2023, 08:41
-
- Muhammet BOLAT
- 04 Aralık 2025, 11:27
Editörün Seçimi
E-Bülten Aboneliği
E-Bülten Aboneliği Yaptığınız Zaman Son Gelişmelerden Anında Haberdar Olursunuz.!






Benzer Haberler
CUMHURİYET ANADOLU LİSESİ ‘YIL SONU RESİM SERGİSİ’ YAPILDI
ÇEDES’DE YIL SONU COŞKUSU YAŞANDI
Müftülük Öğrencilerin Yanındaydı
BİLGİ YARIŞMASINDA ŞAMPİYON BELLİ OLDU
BİLGİ YARIŞMASINDA İKİNCİ GÜN HEYECANI YAŞANDI
GÜLE OYNAYA CAMİYE GEL
Ürünlü Mahallesi’nde Yıl Sonu Sergisi Açıldı
Yaz Kur’an Kursu Hazırlıkları Başladı