İÇERİÇUMRA 1.AMATÖR KÜME'DE!
Konya 2.Amatör Kümede oynanan 10.hafta müsabakalarıyla 2025-2026 sezonu sona erdi.
Grupta şampiyonluk mücadelesi veren ve kazanan takımın 1.amatör kümeye yükseleceği müsabakada mutlu sona ulaşan taraf İçeriçumra Belediyespor oldu. Son haftaya aynı puanla giren iki takımın kritik mücadelesinde heyecan son dakikaya kadar sürdü.
Durmuş Ali Çalık Çumra Şehir Stadyumunda Ereğli Yeşilyurtsporu ağırlayan ve seyirci desteğini arkasına alan temsilcimiz İçeriçumra Belediyespor, 3-0’ı yakaladığı müsabakayı 3-2 kazanarak adını Konya 1.Amatör Kümey yazdırdı. Maç sonunda şampiyonluğu göğüsleyen yeşil sarılı ekip ve taraftarları büyük bir sevinç yaşadı. Sezonu ikinci sırada tamamlayan Ereğli Yeşilyurtspor play-off mücadelesi verecek.
Sezonu namağlup şampiyon olarak tamamlayan İçeriçumra Belediyespor, 10 maçın 8’i kazandı, 2’sinde berabere kaldı. Rakip kaleleri 32 kez havalandıran temsilcimiz kalesinde 13 gol gördü. Temsilcimiz 32 takımın yer aldığı 4 Grupta , en yüksek puanı toplayarak tarii bir başarıya imza attı.
İçeriçumra Belediyespor Kulüpü Başkanı İbrahim Sever’i, teknik ekibi ve oyuncuları tebrik eder1.amatörde başarılar dileriz.
Grupta oynanan diğer müsabakalarda Karapınar Esnafspor, Konya Maliyesporu 3-0 yenerken, Karabağ Gençlerbirliği, Albaşsporu 8-0’la geçti. Grupta son sırada bulunan Albaşspor sezonu puansız kapatırken kalesinde 59 gol gördü.












Benzer Haberler
Alibeyhüyüğüspor futbol okulları, antrenmanlarına başladı
28 İLÇEDE YAZ SPOR OKULLARI’NDA KAYITLAR BAŞLADI
MİLLİ MAÇTA ÇUMRA TEK YÜREK OLDU!
İÇERİÇUMRA 1.AMATÖR KÜME'DE!
İÇERİÇUMRA TEKLEDİ: 1-1
Bisikletçiler Türkman’ı Ziyaret Etti
Onbaşı Milli Sporcuları Ağırladı
İÇERİÇUMRA MUTLU SONA DOĞRU!